Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 9 april 2012

Joehoe




Oke de kids lekker naar de exen voor pasen en wij RUST !
Nou ja rust , wat voor ons rust is is dat voor een ander wellicht absoluut niet.
Wij vinden rust al als we een weekend geen kids hebben ook al werken we dan elke dag.
Das werken in rust zeg maar.
Geen gezeik om je heen, geen gezeur, geen lawaai van laptops, muziek, xbox, kletsende pubers, etc
Gewoon stilte !

Dus zo geschiedde, vrijdag brachten wij ze, om 12 uur want er was immers geen school ! JOEHOE dus lekker op tijd, ook geen koopavond vanwege goede vrijdag dus we konden wel een middagje weg .
MIGRAINE ! (zal je altijd zien)
2,5 uur in auto met die drie achterin is een beproeving op zich ! Het eerste half uur was het al hommeles.
Op een gegeven moment viel ik in slaap . En toen waren we er !
Even naar mijn moeder en na enkele tijd weer richting huiswaarts. Migraine migraine migraine, ik geloof niet dat ik het zooo erg gehad heb sinds heel lange tijd . Niks hielp, 3x medicijnen ingenomen maar het bleef gewoon.
Enfin vroeg weer thuis, jogging aan , in de bank en lekker voor kachel beetje gehangen met mijn migraine.

Zaterdag gewerkt hele dag, zaterdagavond 'IN TIME' gehuurd , echt gave film ! Met Justin Timberlake.
En zondag samen hele dag gewerkt G en ik achter onze computers, G zijn haar geknipt (alles eraf ! lekker kort) en 's avonds weer heerlijk gerelaxed in de bank gehangen.
Maandag alle winkels open in Harderwijk dus wij ook van 12 tot 17 uur en dus hele middag gewerkt, meteen even weer dingen anders gezet, de hamamdoeken de winkel in gedaan want de zomer komt eraan! (jaja bijna , oké het regende heel de dag, tis stervenskoud meer winter dan zomer dus , en vorig jaar zelfde dag was het 27 graden)
En goed gepoetst .

Ondertussen nog flink gewerkt tussen al de bedrijven door aan de nieuwe site en heel veel andere dingen zoals wasjes gedraaid, bedden verschoond etc.
Kids zijn weer thuis en het paasweekend is weer voorbij . Op naar dinsdag maar weer, flink veel werk, in winkel en webwinkel nog deze week en tussendoor vakanties inplannen en tickets boeken voor Denemarken.




3 opmerkingen:

  1. vorig jaar was het 27 graden????!!!!!
    owwww ik ben dat pisweer zo zat.
    fijn dat jullie lekker rustig hebben kunnen werken, heb je nog wel eens een hele dag vrij trouwens?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo herkenbaar, wij vinden het ook zo zalig als de kids bij de exen zijn. Ff geen papa en mama zijn is zo heerlijk. Gewoon alleen maar je eigen ikke en je partner. Ik wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal gemist, sorry!
    Rust. Jij wilt rust? Weet je dan zeker dat je ook rust hebt of ga je binnen no time weer een nieuw plan zoeken? Het beste is gewoon om jou en G een week op een onbewoond eiland te zetten (met alle luxe, dat dan weer wel) anders kom jij nooit aan rusten toe! Hou je taai meis!

    BeantwoordenVerwijderen