Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 28 februari 2012

Hello people








Mijn zakelijk geschil heeft gereageerd en gaat er wat aan doen.
Fijn wachten we dat even af .
Kan het bericht ook weg en kunnen we weer verder, totdat we meer weten.

Verder benne we druk hè ?
Erg druk .
Stapte onze hulp op omdat haar man een burnout heeft , hebben we per toeval meteen tig sollicitaties gekregen en daar zitten een paar toppers tussen.
Dus daar gaan we een keuze uit maken .

Verder ben ik druk met zoeken naar een geschikt vakantie adresje voor ons en kids maar das niet zo makkelijk en ik ben weer eens veeel te laat das me wel weer duidelijk.
De boys willen vertier en echt wat ik ook aanklik met vertier ik word er depri van, want ik wil het tegenovergestelde : RUST.
Dus hoe dat te gaan oplossen is me een raadsel echt.
Das een vraag die nog niet beantwoord gaat worden vrees ik.

En bovenstaand lijf wil ik ook , alleen die laatste zin die maakt dat de moed me in de schoenen zakt .......

O ja en er gaat iets heel ergs leuks gebeuren binnenkort een nieuwe weg, joepie !











7 opmerkingen:

  1. Als ik die tekst bij de foto zie denk ik meteen: laat maar. Het maakt mij werkelijk niet uit of ik wel of niet met een buikje in mijn kist kom te liggen. Dan maar niet het figuur van een gratenpakhuis, ik wil nog graag genieten van de leuke dingen in het leven!
    Ben trouwens wel benieuwd naar je nieuwe weg die je in gaat slaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ilse, ik zoek ook (nog) hulp voor een halve dag in de week. Zou je 1 van de toppers willen vragen of zij (neem ik aan) eventueel interesse heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach ja, dat lijf, ik leg me er maar bij neer dat de boel langszaam aan gaat instorten, zucht. Ik hoop op een kanjer van een hulp, een drromplek voor je vakantie en ben reuze benieud naar de nieuwe weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn die oudsten niet oud genoeg om af te zetten op een camping in Spanje (waar willen die lui eigenlijk heen tegenwoordig?) en dan gaan jullie lekker ergens rustig achteraf ( in de buurt?) zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een vakantietip voor vertier en rust. Aqua fantasy Kusadasi in Turkije. De jeugd vermaakt zich met de glijbanen en jij ligt met een kokosnoot aan het strand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O verdorie! Jij en je cliffhangers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als die nieuwe weg, maar je eigen weg is hè, dan is het prima...ben benieuwd...
    En die foto van die voeten!!!...gewoon eng....grappig...haha...
    Succes met je sollicitanten, voor in winkel en thuis,,,ik woon echt te ver weg..hihi..
    Knuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen