Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zaterdag 4 februari 2012

Ergernis 2

foto die zoonlief maakte van het bord in Utrecht Centraal



Zaterdag

Vroeg op staan dus want we willen naar papa.

Kids en ik kijken op internet, checken de NS site , bellen, kijken op alle nieuwssites.

Maar overal is hetzelfde bericht : alle treinen rijden weer !


Joepie we kunnen naar papa.........

9 uur zet ik de kids af op het station , via Hilversum kunnen ze naar Utrecht .

Utrecht , 11 uur , nog geen trein, 12.08 uur trein ! Kids erin half 1 iedereen weer uit de trein.
Geen treinen meer, bord in Utrecht Centraal is LEEG.
Er word omgeroepen dat er geen treinen meer gaan rijden !

Ik zit inmiddels te koken want mijn kids zijn dan al zolang weer weg en in de kou en nog steeds weet niemand hoe of wat .
Dus besluit ik nadat ik ze een brasserie in gestuurd heb voor warme chocomel en eten dat ik ze gewoon ga halen , in Utrecht.
Ik ben het zat .

Om 15 uur zijn we weer in Harderwijk.

6 uur onderweg voor NOP , wederom !
6 uur kinderen met tassen weer de kou in gestuurd, hoop gedoe gehad om niks, 6 uur tijdverspilling,
En  dat niemand me zegt dat dit allemaal maar moet accepteren, dat is bullshit, de NS heeft de zaken NIET voor elkaar , oké problemen kunnen voorkomen maar zorg dat  je publiek wordt voorgelicht, zorg dat iedereen weet waar ie aan toe is, zorg dat de site actueel en up to date is .

En dat ik hier niet als enige zo over denk kan je hier zien KLIK














4 opmerkingen:

  1. Je staat er idd niet alleen voor...ook al is dat een schrale/geen troost...die Sacha zeg...een heerlijke bitch...
    Maaruh, kids gaan nu toch niet nog een keer het spoor op hè???..want dan ben ik het spoor bijster...haha...
    Warme knuf, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bezuinigen bezuinigen daardoor komt het Zo'n Oelewapper van de Ns die gaat dadelijk eruit met ..... een vette handdruk. Wat ik je smoes.
    Zie trouwens dat je nog steeds niet naar de cursus bent geweest die ene G je aanrade. Doen hoor wnat echt zo lang die oelewapper vind dat het allemaal welmee viel. Ga jij je heel erg ergeren ... Dus hup naar de curses. Code groen en geel........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He gatver weer een dag naar de knoppen, toch nog horrorwinter dus. Manlief blijft ook nog een nachtje in Ital jIJie, na 5 uur rijden van Ancona naar Bologna en twee sets sneeuwkettingen verder werd dat vliegveld ook net voor zijn neus dichtgegooid. Niente vluchten meer. Is nu door, samen met een andere gestrande Nederlander, naar Bescia waar voor morgenochtend een vlucht geboekt is. Nu maar duimen dat het gaat lukken. Jij raakt ze niet kwijt en ik krijg 'm niet naar huis, we leggen ons er maar bij neer, er zit niets anders op. Hopelijk wordt het een warme avond bij de kachel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeps...vergeet niet de leuke kat er van te zien Floor...Jullie hebben best ook wel gelachen..met of zonder kiespijn...

    BeantwoordenVerwijderen