Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

donderdag 22 december 2011

Donderdag?



Het is pas donderdag en toch heb ik een vrijdagavond gevoel !
Ja dat komt door hele week ziek zijn en toch gewoon werken en omdat ik net de extra koopavond (donderdag) achter de rug heb .
Het was een ZWARE week , een DRUKKE week, in webwinkel veel werk en de winkel draaien en dan nog gewoon je huis en je kinderen en koken en wassen en kerstinkopen doen en ziek zijn......beetje veel zeg maar !

En dat wreekt zich bij mij in een snip snip verkoudenheid , in holtes die vol snot zitten , in pijnlijke benen, opgezwollen voeten/kuiten , elke dag hoofdpijn, moe zijn en nog het gevoel hebben dat je achter de feiten aanholt !
Kortom kapotmakerij !

Morgen nog koopavond, zaterdag en dan zaterdag 17 uur haalt mams op kerstavond patat , duiken we in onze joggingbroek en kijken ALL YOU NEED IS LOVE ! Gezien mijn overwerkte , overbelaste hormonale toestand wordt dat flink janken !
En dat is elk jaar weer heerlijk, janken bij all you need !

Eerste kerstdag gaan we racletten met de kids , als het dan ook nog even kan sneeuwen is het helemaal het franse wij zijn op skivakantie gevoel !
Tweede kerstdag ben ik hopelijk weer een beetje bijgekomen en ga ik  koken !

Ik wens iedereen hier een heel gezellig kerstfeest, en ik ben hier vast nog wel tussendoor !
Want met kerst tijd zat om effe een blogje te schrijven natuurlijk !






18 opmerkingen:

  1. Weer dat raclette, ik denk dat ik dat toch wel een heel lekker idee vind, zo lekker dat ik je bijna beterschap vergeet te wensen, bijna dan he...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je sterkte met de laatste loodjes.
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne dagen meis....de laatste loodjes.....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een hele fijne kerst toegewenst..lekker genieten en rustig aan doen!

    Liefs Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kop op meis je kan het.Het zijn de laatste loodjes en in januari zal je denken verdomme dit hebben we maar mooi even geflikt.
    Hele fijne dagen en veel plezier met lekker janken bij aynil.
    xx mary

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk kun je vanaf morgenavond flink bijtanken en wb t janken (om t even met jouw woord te zeggen :))) lucht volgens mij alleen maar op, ff de spanning eruit van de afgelopen drukke tijd.
    Ik wens jullie hele fijne dagen
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wens jullie ook een fijne dagen toe.Probeer maar een beetje rust te nemen de aankomende dagen.Zodat je na de feestdagen en weer tegenop kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi snottekop...inmiddels al vrijdag, ik ruik de racklet met veul wijn, al...bijna... Geniet dan van de rust, je geweldige gezin en de sfeer...in je joggingsrobe, en de voetjes omhoog. Jank ze, en daarna weer een big smile... Knuf,Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi snottekop...inmiddels al vrijdag, ik ruik de racklet met veul wijn, al...bijna... Geniet dan van de rust, je geweldige gezin en de sfeer...in je joggingsrobe, en de voetjes omhoog. Jank ze, en daarna weer een big smile... Knuf,Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. raclette...mmmm lekkerrrrr
    voor jou en je gezin...een heel mooie gezellige kerst met sneeuw (komt niet maar je kan alles wensen) en een geweldig en iets rustiger 2012!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De laatste loodjes,meis,fijne kerstdagen en denk aan jezelf en probeer een beetje uit te rusten,xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kwam deze tegen en moest gelijk aan jou denken
    http://youtu.be/CXgoJ0f5EsQ

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geniet vooral van alles, en hele fijne kerstdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijne eerste kerstdag samen lieverd.
    *fluistert* pssst ik stuur een beetje sneeuw jouw kant op niet verder vertellen hoor ;) ★★★

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ***Fijne kerst voor jullie allen*** , ik schrijf niet zo veel maar lees wel altijd dit heerlijke blog van je.....................

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om je in de Esta tegen te komen.

    BeantwoordenVerwijderen