Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

donderdag 8 december 2011

Birthday boy

Dinsdag was zoonlief jarig en werd 16.
Zijn jongste zusje had haar wekker gezet maandagavond op 00.00 uur om broerlief te feliciteren.
Dat vond ik zo lief ! En hij ook , hij zei " wat lief he mama dat ze dat doet ! "
Ja idd dat is echt lief !
Om zijn verjaardag te vieren gingen we eerst een hapje eten met zijn vijven en toen naar de film NOVA ZEMBLA !
Ohhhh wat een gave film zeg ! En wat is die Doutzen toch een prachtige vrouw !
En zo hadden we een hele leuke rustige gezellige verjaardag.

Ik ging met jongste de stad in en kocht een aantal broeken en meer kleding nog voor haar want de arme meid was overal of uitgegroeid of had gaten in haar broeken ! Dus die kan weer vooruit voorlopig met al haar nieuwe broeken.

En dan moet ik echt een fiets gaan halen voor middelste want die is zo ongelooflijk slecht !
Het kind heeft zowat elke dag haar ketting eraf liggen en rammelt aan alle kanten gewoon op is die fiets !

Ondertussen werken we gewoon natuurlijk en maak ik weinig mee moet ik zeggen want echt interessant is het niet om hier te melden hoe hard ik werk.





3 opmerkingen:

  1. Wat lieeefff van N om haar wekker te zetten!
    Al met al dus een heerlijke relaxte verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al veel verschillende reacties op de film gehoord, wij gaan binnenkort dus ik ben blij dat jij een positief geluid laat horen. Heerlijke verjaardag en soms kunnen ze toch wel lief tegen elkaar zijn! En verder klinkt je week als die van een hardwerkende moeder:) Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nog van harte proficiat met je zoon en wens je een fijne week
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen