Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 12 december 2011

Alweer maandag !




Klinkt allemaal heel simpel de oplossingen maar zo simpel is het niet in realiteit maar dat komt omdat jullie de ins en outs niet weten !
Enfin komt tijd komt raad , we zijn hard aan het nadenken hoe verder......

Verder was het zaterdag koopavond en mochten we dus 12 uur winkel draaien met zijn tweetjes .
Van 9.30 tot 21.30 uur
En niks relaxed hoor want niet eens tijd om even tussendoor te koken voor de kids ! Of zelf te eten.
We leefden 12 uur lang op een paar bakken koffie en wat koekjes!
Dus belde ik de kids , gaf ze geld en gingen ze pizza's halen die ze geheel zelf in de oven deden en opaten! zonder enige hulp van ons ! En het huis stond nog , was niet afgebrand dus dat was een hele geruststelling.
Om half 10 kwamen we thuis, doken in onze jogging , maakte ik een maaltijdsalade voor ons en goten we een fles wijn naar binnen ! GESLOOPT !
12 uur staan dat breekt op!
Mijn arme voeten en kuiten vinden dat niet leuk ! HELEMAAL NIET LEUK !

Gisteren werkte ik weer de hele dag want sommige dingen kan je gewoon niet uitstellen die moeten gebeuren ! We vielen wederom in slaap in de bank om dan vervolgens om 2 uur in de nacht wakker te worden en naar ons bed te verhuizen .

Vandaag werkte ik thuis ! Hele dag, alle dingen die ik gepland had te doen heb ik niet gedaan ! (inkoop)
Omdat ik absoluut thuis moest werken !
Maar ik heb toch ingekocht met dank aan mijn P.A. voor 1 dag ;) lieve Ineke , zij maakte foto's en stuurde ze door en zo kon ik toch nog inkopen doen vanuit mijn bureaustoel ! Thnx I je bent een schat !

Verder werk ik dus lekker thuis vandaag in jogging en dat vind ik toch echt wel heerlijk !
Daar kan ik van genieten ondanks dat het maandag is ! en het een rotdag is want ik zit gewoon niet lekker in mijn vel wat dan weer niet zo verwonderlijk is !

Mijn middelste  maakte me nog eens goed gek gisteren met haar kuren maar er komt hulp ! Want ze schijnt ADHD te hebben ! Volgens meerdere deskundigen op dat gebied, leraren en psycholoog.
Nu wachten op de testen en mocht het zo zijn hoop ik dat haar en ons leven iets rustiger wordt en de chaos in haar hoofd minder ! Halleluja ! Ik had never nooit over zoiets nagedacht noch gedacht dat een van mijn kinderen het kon hebben , vond het gewoon altijd een "moeilijk" kind , nu vallen heel veel dingen op zijn plek ! Maar goed het is eerst nog afwachten of het ook daadwerkelijk zo is dat moet blijken uit de testen !






7 opmerkingen:

  1. Jammer dat ik ver weg woon anders had ik graag een potje voor jullie gekookt hoor en niet 1 x wel meerdere keren.Ach misschien is er een volger die wel wat dichterbij woont en het wil doen voor jou en je gezin want niet goed eten is niet goed functioneren.
    Zet em voor de rest op want je kan het.
    Groetjes mary

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb mijn hoop op jou gevestigd. kun je als dame met smaak en liefhebber van jogging, dat niet eens combineren in het ontwerpen van een joggingpak waarin je er nog een beetje fatsoenlijk uitziet?!
    een afnemer heb je alvast ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net weer ff bijgelezen op je blog... shit zeg, dat je op zo'n tweespoor staat, dat zal niet gemakkelijk zijn! Zo'n lange dag op de beentjes is idd zwaar (zei het ene winkelmeisje tegen het andere) en als je kop dan nog overloopt van zorgen... blehhhhh!

    En je dochter, ik herken het helemaal! Wij hebben ook lang lopen aanmodderen met ons 'moeilijk' kind, wat alleen moelijker werd toen hij naar het middelbaar onderwijs ging... om er dan op z'n 13e achter te komen dat hij ADHD heeft! Nu zit hij op speciaal onderwijs en slikt hij medicatie en het kind zit zoooo veel beter in z'n vel (dus de rest van het gezin ook!). Ook wij zochten het niet in de hoek van ADHD (of wilden het daar niet zoeken???), maar nu zijn we blij dat we het gevonden hebben:-)

    Succes met alles Ilse, groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even bijgelezen hier. Ik hoop dat je n oplossing vindt! Het zou toch jammer zijn iets op te moeten geven! Het is zo'n mooie winkel geworden! Het eerste jaren(jaren) is nu eenmaal zwaar. Sterkte en veel succes! Hou je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sterkte... en ik hoop op een uitslag voor je dochter...
    groetjes
    Anita
    www.alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was graag gedaan lieverd! Nu maar hopen dat ik de juiste keuzes heb gemaakt...... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach meid wat vervelend allemaal ,ik ken je natuurlijk niet persoonlijk ,maar lees al geruime tijd je blog ,en kan meestal vinden in het geen je schrijft,jammer dat je niet lekker in je vel zit ,ik ken dat gevoel..ik leef met je mee ,en heb bewondering voor al het geen je doet ,je mag moe zijn(zeker!!!) maar ook trots op jezelf hoor!
    En wat betreft dat adhd ,dat komt allemaal in orde ,(is toevallig ook een beetje mijn vak gebied) en als ik je een raad mag geven ga vooral af op wat je moedergevoel zegt! en kijk dan wat voor behandeling(evt) bij haar past
    Ik wens jullie het allerbeste!!
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen