Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zondag 9 oktober 2011

Pfieuw




Het is zondag en zondag is in Harderwijk een RUSTDAG en dus hebben we hier never nooit koopzondagen en met dat feit ben ik nog never NOOIT zo blij geweest als nu !
Jeetje wat een opluchting ! Ik kon uitslapen want we hadden een puber opdracht gegeven de hond uit te laten dus er was echt NIETS waar we ons bed voor uit moesten !
HEERLIJK !

We werden wel wakker een paar keer hoor, ik schoot om 7 uur wakker met de gedachte heb ik de kaarsen wel uitgeblazen in de winkel ? Nou probeer dan nog maar eens rustig te liggen want manlief (die ik meteen wakker maakte natuurlijk kuch) die had ze ook niet uitgeblazen , ik ook niet , dus ik kan alleen maar hopen dat Simoontje dat gedaan heeft !

Verder is ons bed weer een KUIL ! Ik wil na dit bed NOOIT meer een zweeds bed , dan koop ik gewoon een plank dat zakt niet door tenminste want nu sta je gewoon op omdat je het niet meer uithoudt in bed vanwege de rugpijn.

O ja ik poets al weken met Sensodyne omdat ik gevoelig tandvlees had, dat hielp , ik had nergens meer last van maar ik poetste 2 dagen met een andere en METEEN weer last !
Gruwelijke last zelfs , je kan dus na Sensodyne niet meer met normale tandpasta poetsen, iemand ervaring?

Verder gaan we het niet over mijn gewicht hebben  , ik schrok me dood dat ik hier nog een dieet pagina heb, hevig verwaarloosd heb ik die, net zoals mijn lijf ! En dat word voorlopig niet anders , eerst meer rust creëren en een nieuw ritme.
En de tip van schema's die is goed maar die hebben we al die schema's en lijsten ! maar als je te druk bent om je lijst af te werken komt er niets van lijsten. En schema's werken alleen als pubers de schema's ook doen en lezen en niet omdat je er toch niet bent denken laat maar lekker gaan....
En ik denk dat de oververmoeidheid eerst maar eens uit mijn lijf moet en dan kan ik weer helder nadenken.

Nu moet ik zeggen dat een SX4ALL en andere internet providers niet meehelpen aan mijn gemoedstoestand.
Donderdagochtend, we rijden weg uit Harderwijk, moesten even naar Amersfoort......ik bel op naar XS4all toen we hier wegreden, een dikke 20 minuten later waren we in Amersfoort , ik had tig keuzemenu's doorlopen en stond in de wacht , nog niemand aan de lijn gehad, we gaan ons ding doen, drinken nog ergens 2 cappuccino's en ja hoor eindelijk iemand aan de lijn !
Goedemorgen, waarmee kan ik u van dienst zijn? Ik leg uit , hij gaat het uitzoeken .............ik sta weer TWINTIG MINUTEN IN DE WACHT en krijg iemand anders aan de lijn die zegt "Goedemorgen waarmee kan ik u van dienst zijn"

DE BEKENDE DRUPPEL !

Ik ontplofte , echt ik ontplofte , nog niet zozeer aan de foon tegen die EIKEL maar wel innerlijk , een innerlijke woede, onmacht, overspannenheid kwam naar boven waardoor ik heel hard moest huilen en zin had iemand eens een goed pak rammel te geven . Ik werd totaal agressief woedend en verdrietig tegelijkertijd maar je kan er niets mee want diegene die je heeft laten zitten aan de foon die is er niet meer en die nieuwe die weet van niks !

Enfin ik heb alles gebeld, KPN, XS4all, Tmobile, en meerdere zelfs een bedrijf uit Harderwijk en overal hetzelfde antwoord 3 tot 5 weken !
Om internet te krijgen: 3 tot 5 weken
Ja iedereen alle mensen die ik gesproken heb : kan  het binnen 24 uur installeren maar dan krijg je een dongel in afwachting van je vaste lijn , en die FUCKING dongel die heeft geen bereik in de winkel !
DUS IK HEB NIETS AAN DIE DONGEL !

HET LIJKT HET FUCKING stenen tijdperk wel zeg , 3 tot 5 weken !
Daar zit je dan , in een winkel hele dag, en een webwinkel waar je dus niet bij kan alleen in de avond uren thuis omdat je geen internet hebt !
NOU NOU NOU

VOOR DE REST BEN IK ZEN ------------------- NOT !
IK WIL INTERNET meer niet , internet , gewoon simpele internet !

HELP


















8 opmerkingen:

  1. Wat een gezeik zeg met dat internet! Alsof we idd in de middle of nowhere zitten. Verder heb ik ouderwets gelachen om je logje: zo ken ik je weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan weer antwoorden heheh Is er niemand in jou buurt die wifi heeft? Misschien kan je via je telfoon mee liften. Ik roep maar wat hoor .. Tis inderdaad te gek zo lang. En dan dat hangen aan de mob of het niks kost...... Hoop dat het lukt Ik doe dat weleens op de boot meeliften op wifi .......Misschien roep ik nou iets heel stoms hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahahahh, ja zo gaat dat allemaal. Dit had je natuurlijk allang kunnen aanvragen voordat je de winkel opgooide. Je heb dat toch ook met je pin gedaan? Of heb je die ook nog niet.... Misschien is er iemand met een draadloosinternet bij je in de straat, kan je op mee draaien. mmm misschien een telefoon met internet, kan je inloggen op de je website en zo alles bekijken... mmmm ja. wat kan ik dan alleen nog zeggen: rust rust

    Heel veel succes groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Floor,
    Ik lees hier altijd maar reageer bijna nooit, voornamelijk omdat ik nauwelijks tijd heb om alleen blogs al te lezen door combinatie fulltime baan, huishouden en fulltime vakken aan de universiteit.

    Maar ik heb wel een tip voor je m.b.t. internet. Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar als je een iPhone hebt, kun je daarmee een Personal Hotspot creëren; een wifi verbinding die je dan op je laptop kunt selecteren.
    Ik heb dat uitgevonden toen ik onlangs 4 dagen in het ziekenhuis moest liggen en ik weet niet hoe het in Nederland zit maar hier in Canada hebben ze dus blijkbaar geen internet daar en ik verveelde me rot.
    De Personal Hotspot werkte prima alleen wel wat langzamer dan de normale internetverbinding.

    Groetjes Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lief, ik had de kaarsen inderdaad uitgeblazen :-) ik ben namelijk ook altijd zo panisch dat ik dat vergeet en dat ik dan als ik thuis ben niet meer weet of ik ze nou wel of niet uitgeblazen heb. En die verrekte "dommel" ook, hahahaha, stom ding, daar heb je dus ook niks aan! En ik kan niet wordfeuden want dochterlief heeft haar Ipod mee naar school genomen uit angst dat ik weer beslag leg op dat ding! Dikke X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 tot 5 weken.. gaat echt nergens over, ook. wij konden ooit geen internet krijgen, want bla bla bla kabels geen bereik weet ik 't! maar we konden al wel op het onbeveiligde internet van de buren, dus ik leg uit, heus bereik. maar niet. en och, de ellende, ik zal het je besparen en heel hard hopen dat je heel snel internet hebt en stukje bij beetje kan bijkomen van de afgelopen tropenweken die jullie hebben gehad en lang leve geen koopzondagen en meis, hang in there! #komtgoed

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lees net over je zweedse bed...nou die kan vast alleen maar van de I zijn (?) Wij hebben dit namelijk ook tot twee keer toe gehad en vorige week dus voor de tweede keer nieuwe matrassen van ze gekregen (ze hebben dan wel weer hele goede service) Dit keer hebben we maar twee eenpersoonsmatrassen gekozen. Voor mij een minder hardere dan voor mijn man. Wij hadden de laatste nu drie jaar... En nu slapen we weer heerlijk! Mocht je hem ook nog niet heel lang hebben dan zou ik zeker contact met ze opnemen! Het is de moeite zeker waard. Succes!
    Lieve groet Karin

    BeantwoordenVerwijderen