Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

donderdag 7 april 2011

Fuck Piet



Ik stel voor dat Piet , de weerman, even terug naar school gaat want hij beloofd me nu al 3 dagen zon maar ik heb nog geen zon gezien hier ! Ja gisteren rond half 5 ! dan is de dag bijna voorbij ! Fuck Piet !
Ik zie geen blauwe lucht, nee, ik heb een wit plafond buiten !
Om gek van te worden gewoon , ik wil ZON !!!!

Verder luister ik goed hier naar de dames , ik zat gisteren de hele dag aan de groene thee en ook nu staat er weer een megamok naast me ! Want groene thee gaat mij redden !
Want ik las de reacties gisteren en kreeg het spaansbenauwd van dames die zeiden , je hoeft niet perse in de Viva je kan ook in de LINDA .
HELP , ik moet er niet aan denken en met mij is het wel zo , ik roep dat.. dan doe ik het ook , dan ga ik Juli niet zeggen sorry hoor tis nie gelukt maar ik doe het toch niet, nee wat je zegt moet je doen vind ik ! Nou en aangezien ik me echt niets ergers voor de geest kan halen dan naakt in een blad staan...........
En dus ben ik goed bezig sinds gisteren , ik zuip me het apelazerus aan de groene thee !
Alleen heeft dat duidelijk nadelen ook, ik moet niet alleen hele dag plassen , nee ik moest er vannacht maar liefst 4 keer uit om te plassen !
Gebroken ben ik .
Want ik ben een angsthaas mensen, ik ben beetje bang in het donker , en dus ga ik naar toilet 's nachts met alle lampen vol aan overal anders..... durf ik niet . En dan ben ik WAKKER ! en dan duurt het weer een half uur tot een uur voordat ik weer slaap ! Want ook met lampen loop ik vol adrenaline dat huis door want ook dan ben ik bang , ja ik weet het ik ben een schijtluis maar sinds Snip en Snap hier waren en zeiden dat er mensen begraven liggen onder ons huis vind ik het creepy ! Overdag nergens last van hoor alleen in de nacht.
Ik sprong vroeger ook altijd van een dikke meter afstand mijn bed in want ik was altijd bang dat er iemand onder lag die mijn enkels zou grijpen en de kast moest altijd op slot want ook daar had ik mijn vermoedens dat er iemand in zat !
Ik groeide heel snel toen ik klein was vandaar mijn lengte (1.83) en het gevolg was ongelooflijke krampaanvallen in mijn kuiten als ik sliep, mijn achillespees groeide nl niet zo snel als ikzelf, en dan kon ik gillen wat ik wou hoor , uren gillen voordat die ouders van me uit hun coma ontwaakte ! Dus ik voelde me niet echt veilig met een man onder het bed en dove ouders zeg maar.

Enne dat concert van Adele dat was dus mega supergaaf hoorde ik gisteren !
En niet een beetje gaaf maar echt MEGA supergaaf in een uberhippe club in Barcelona waar maar 660 mensen binnen kunnen dus je zat zeg maar zowat bij Adele op schoot !
Ohhh snik snik snik , weeeeehhhh ik ben zo zielig, ik was er niehiet !!!!!!!
Nou ik treur niet hoor mensen ik ga gewoon goed in de gaten houden wanneer ze weer in Barcelona is en dan ga ik gewoon nog een poging wagen !


20 opmerkingen:

  1. Zal ik die resterende kippenpootjes van mij maar naar jou sturen? Want ik viel wel drie kilo af in een week tijd :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met die inzet van jou gaat het je zeker lukken en met die stok (paal) achter de deur ook.
    Kan me goed voorstellen dat je je zo voelt s' nachts. Hier schijnt al sinds gisteren de zon dat het een lieve lust is in Brabant. Zal wat jullie kant opsturen :))
    Fijne dag verder en succes
    liefs Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap er echt niks van jij zit daar gewoon niet goed in het midden van het land. Gisteren zon vandaag zon. Kijk maar naar de bootfoto's op mijn blog. Boot stond gisteren te schitteren in de zon. Vandaag schijnt hij hier ook. Helaas is het mijn werkdag. Ik maakte trouwens nog iets leuks mee. Je weet we wonen in een stapel en boven waren ze het balkon aan het afsteken .Troep lag natuurlijk hier in de tuin ,werd er gebeld stond er een schilder voor de deur met stoffer en blik IK kom even de rotzooi opruimen zei die. Nou vraag ik je DAT heb ik nog nooit mee gemaakt zolang ik hier woon. Ze zijn er nog... aardige mensen.. En IK WIL JOU ECHT NIET BLOOT zien in welk blad dan ook. Dus door drinken die groene hee. Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Floor,

    Ook hier geen zon, ja vanmorgen heel even totdat het 12 uur werd en foetsie!

    En dat bang in het donker, héél herkenbaar.
    Overdag superstoer maar s'nachts een watje hoor ;)
    Succes met afvallen!!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Totaal niet bang. Slaap regelmatig met de achterdeur die niet op slot zit. Touwtje nog door de brievenbus is me ook weleens overkomen...
    Ik denk dat de dieven denken dat Mohammed Ali hier woont, want welke andere gek durft dit?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met je groene thee. Ik hoop dat ik je niet hoef te zien straks in de viva of de linda.
    Haha vroeger sprong ik ook van een afstand mijn bed in en dan keek ik heel snel van boven af onder het bed of er neimand onder lag. Gelukkig ben ik nu niet meer bang. Tenminste in mijn eigen huis. Maar ik heb ook geen dode mensen in mijn huis begraven......
    En kramp in mijn kuiten had ik ook 's nachts. Al slapend trok ik dan mijn tenen naar me toe en pas de volgende dag had ik het door omdat ik dan spierpijn had. Als puber dan. Want toen begon ik pas te groeien. Ik kwam dan ook niet verder
    dan 1.63 meter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. and again.......STRALEND zonnig hier!!!

    Ik ga altijd plassen met een zaklampje....waar ik ook slaap.....zaklampje gaat mee:)

    I LOVVVVVVVVVVVE Piet:D

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De hele dag al zon hier!
    Ik lig weer blauw om je logje: als je dan toch naakt gaat, dan graag in de LINDA. idd, want daar heb ik een abo op en loop ik je niet mis. Maar je gaat het redden of anders leg je het lood door een groene thee vergiftiging. Alletwee niet iets om naar uit te kijken maar ik probeer ook maar de moed erin te houden bij je...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gisteren kwam de zon hier rond de middag door, en was het stralend weer. Vanmorgen was het ook mooi, maar sinds ik thuis ben is het ook weer bewolkt. Dus ik baal net als jij.
    Enne, je kunt het hoor. Alle twee de bladen zijn niet echt super om in te staan.(bloot dan hé)
    Haha.. je kunt ook een ouderwetse po op je kamer zetten, hoef je je kamer niet eens uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Afzakken naar het zuiden Floor... stralend in Versailles :)
    En ik had je gisteren nog wel wat zon opgestuurd... nog niet gearriveerd dus :(
    Blijf moed houden, eens komt die zon!
    X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha, heel herkenbaar een jump maken voordat je in bed ploft... ook gedaan als kind en af en toe neem ik nog steeds een aanloop... zo'n raar gevoel in m'n buik...

    Ik hoop dat de groene thee goed z'n werk doet en je weer in het ritme komt en je lijf mee wil werken!!

    Hier (ZH) was vanochtend een waterig zonnetje, daarna flinke zon, weer waterig en nu weer flinke zon... het weer is zo'n twijfelkont!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Piet is een man die wat mij betreft met pensioen mag en dan ook wel gister al. Vindt het een naar mannetje. En altijd maar met zijn eeuwige aonth maon (of hoe je het ook schrijf) En moet je een kijken hoe gelukkig die man aan het eind kijkt. Bah...

    Niet alleen van de groene thee moet je plassen hoor, ik drink voor de overtollige kilo's water, water en nog eens water. Mijn hemel nog nooit zoveel geplast op een dag als wanneer je water drinkt.

    Maar he, als je wel in de VIV A Lind A of iets kom, dan ga ik wel ff kijken naar dat dan goddelijke lichaam van je...

    Zo, nu weer ff een flesje vullen met water, heb toch een dorst....

    Fijne avond
    Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier is de zon ook vertrokken hoor, alleen vanmorgen scheen die, maar gister heb ik er wel van kunnen genieten. maar het w eekend wordt ook goed, zeggen ze:)
    En dat in bed springen ken ik hoor, deed ik vroeger ook...en nu heb ik soms nog steeds die neiging....
    Succes met de groene thee, ik las het ook deze week, dus hier ook een paar koppen per dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het komt vast goed met al dat thee ;) Om je op te vrolijken een lekker receptje voor de lunch morgen, helemaal GOK-proof ;)

    2 plakken rookkaas
    in de magnetron op bakpapier
    ik doe 1.15 minuten op 900 watt, maar dat moet je zelf ff uitproberen. het mag dus knapperig zijn.

    dan 2 gekookte eieren
    mengen met: 1 eetlepel ECHTE mayonaise, paprikapoeder, kerriepoeder (en andere kruiden naar smaak)
    1 zongedroogd tomaatje in stukjes

    1 plakje rookvlees
    wat rucola sla
    en wat alfalfa

    dan eerst cracker, dan rookvlees, dan sla, dan eiermengsel met zongedroogd tomaatje, dan alfalfa

    en smullen maar, je zit daarna echt minstens 4 uur mutvol :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier *kuch* zon *kuch* Je gaat nu toch niet beweren dat ik dat abonnement op de Viva weer op kan zeggen he ;))
    Heb ik helemaal geen last van, bang in het donker, nooit gehad ook. Maar ja ik heb dan ook geen spoken in huis ..... denk ik. Ik stuur nu meteen een hoop zon en stralende blauwe lucht naar je toe, dus morgen ook voor jou SLIPPERTJESWEER!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. nee joh, dat concert viel hartstikke tegen en die nieuwe single van d'r die is (echt!) prut.
    niks gemist joh ; )
    en teveel (dezelfde) groene thee is nie goe hè, wel afwisselen. brandnetelthee helpt ook goed als je af wilt vallen.
    en bar le duc bruisend (met of zonder citroen, met is lekker joh en 0 calorietjes!!! pers er wat limoen of citroen boven uit, ijsblokjes erin, heerlijk voor al dier ZONnige dagen die we nog tegoed hebben!)
    hele dag door komkommer snacken helpt ook goed.
    JE KUNT 'T!!! IK WIL JE NIET, IK HERHAAL, NIET NAAKT ZIEN IN WELK BLAD DAN OOK, HOOR JE HAHAHAHAHAHA

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ben vanmorgen bij de dietiste geweest en had dat van die groene thee even nagevraagd, hoorde gister namelijk pas van het afvallend effect.
    Volgens mij zei zij dat het geen zin had om meer dan 3 glazen groene thee te drinken, ben vandaag ook begonnen met drinken daarvan maar kan het nog niet echt lekker vinden.....

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ja t mag wel wat warmer worden he want zo weinig zon dan wordt mijn was niet droog buiten..blehhh
    jij gaat t echt wel redden hoor dat afvallen.. nou morgen ga ik ook maar snel aande groene thee. wie weet helpt t hier ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik hoop dat de zon ondertussen bij je is aangekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Piet kun je sowieso niet verstaan, want heeft een zwaar spraakgebrek.........

    BeantwoordenVerwijderen