Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 18 januari 2011

Happy Day




Ik ging vandaag naar HAAR want ik wil al maanden haar nieuwe huis bewonderen en nieuwe huisgenoot. Neeheee, geen nieuwe man, ze houdt haar oude maar : poes Floor ! Jaja ze heeft dezelfde naam het schatje en buiten dat poes Floor een schatje is is het ook nog een BEAUTY en ik had heel graag stiekem Floor meegenomen maar ja ze werd TE goed bewaakt !
En ik bewonderde het huis wat echt prachtig en ontzettend ruim is en geheel in grijstinten dus ik voelde me meteen thuis , en ik werd vriendjes met de hond want die blafte toch een partij toen ik daar binnen viel maar na 5 minuten lag ie kwijlend aan mijn voeten......

En toen sleurde ze me mee naar de stad , voor een luxe lunch met HAAR , ja het leek wel Sex in the City, er ontbrak er alleen eentje hè want die zijn met zijn vieren ...
Maar we hebben heerlijk gekletst, gegeten en gedronken en de tijd vloog voorbij ......voor ik er erg in had was het weer tijd om de auto in te stappen richting mijn bloedjes van kinderen, zette haar af bij haar grijs landelijk ingerichte huis en zwaaide nog even naar haar dochter die voor het raam stond en toog naar de Veluwe !
En ja idd wat Madelief al schrijft we bespraken heel veel dingen maar onder andere onze pubers waarvan we ooit dachten dat we die tot hun trouwen gingen begeleiden in het leven en ze groot zouden brengen met rozijntjes en intelligente literatuur......

Ik reed door het grijze trieste regenachtig Nederland weer richting huis alwaar ik snel stopte om de AH binnen te vliegen , verse groenten halen en reed richting huiswaarts waar ik binnenkwam in een LAWAAI van jewelste , de heren waren een gangster rap aan het beluisteren op decibel 300 zo ongeveer en ik denk dat de hele buurt kon meegenieten.
Ik liep door naar de keuken alwaar ik een TROEP aantrof van jewelste , heel aanrecht vol , overal vuil serviesgoed, en gooide de boodschappen erbij en vloog naar mijn twitter ... uh ja lichtelijk verslaafd maar ik wilde de dames natuurlijk even laten weten dat ik weer thuis was en genoten had vandaag.
En toen ging ik maar eens puinruimen , de boys hun herrie afzetten en vloog als Mien Dobbelsteen door het huis, ruimde vaatwassers in, gooide wasmachines vol, haalde handen vol puin overal vandaan om het op te ruimen of weg te gooien... ! En dat alles vol goede moed, ik had immers vandaag met eigen ogen mogen aanschouwen dat het ooit goed komt met die pubers , ik bedoel maar ...dat ze ooit je hele huis geheel vrijwillig uit zichzelf gaan stofzuigen !
G kwam thuis die was geslaagd vandaag voor zijn examen PABO (die moest ie nog even halen als zij-instromer) en hij bracht 2 bossen bloemen mee voor me , hoe lief !
En gelukkig is hij nu helemaal klaar met de studie en kan ie al zijn vrije tijd aan mij besteden ;)

En een van de dames vertelde me nog dat ik zo anders schrijf momenteel: zo mild.......maar dat is omdat de kids het aanvoelen denk ik , mijn state of mind al twee weken , en zelf heel mild zijn ....maar zodra ik weer wat beter in mijn vel zit zullen het ongetwijfeld weer de etterbakken worden die ze zijn en schreeuw ik hier weer vrolijk over pubers...maar voor nu is het wel even lekker rustig zo die kinderen....en ik moet gewoon nog even de ouwe worden denk ik .......



Zucht, ik ben verliefd........Floortje !






22 opmerkingen:

  1. Ohh gefeliciteerd G... wat super goed zeg!!!!!!
    ja en die vierde dat had ik natuurlijk moeten zijn....maar welke dan jij bent natuurlijk al Amanda!!
    Ik kom net thuis van school, en het eerste wat ik zei tegen Ruud: ik mis ze nu al"!!! Mijn Twitter vriendinnetjes.....
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en dat op een doordeweekse dinsdag....*zucht*....zie je, het leven is geweldig!!!!

    *aait*.......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee feliciteer G van me.
    En lief van de bloemen.
    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een goeie invulling van deze regendag! En complimenten voor G! Gefeliciteerd ook, en dat ie dan bloemen voor jou meebrengt..moet jij niet juist hem een kadootje geven???!!!
    Knuffel voor de milde pubers :)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. och, floortje... die wil ik ook wel. wat een snoesje zeg.
    en jij ook hoor, grote floor. Fijn dat je hebt genoten vandaag.
    Zou het ook zo zijn dat pubers uit zichzelf ooit gaan strijken? Want dat was eigenlijk het plan hier ;)

    oh en gefeliciteerd voor G.!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij komt nog eens ergens!
    Gefeliciteerd met G: nu hij tijd over heeft kan jij in je handjes knijpen met nog meer aandacht van hem!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow...feliciteer mijn collega leerkracht maar! Super van hem. En veel vrije tijd overhouden voor jou? mwah....dat zal tegenvallen ben ik bang want er komt nog een studie aan hoor, dat blijft als je juf of mees bent.

    Geniet van de rust.

    Gr. Christina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Floortje ligt inmiddels weer heerlijk op schoot bij me te slapen hoor! En dat was wat hè, Sydney kwijlend aan je voeten! Deden alle mannen dat maar... ;-)
    En verder denk ik dat Toefje zo weer terug op twitter is, heeft nu al heimwee!
    Nou, ik hoop op deze dag nog even lekker te kunnen nagenieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn en goed van G. zeg. Wat lief ook dat ie bloemen mee had!

    Heerlijk dat de lunch gezellig was (kon ook niet anders) en dat je het huis gezien hebt. Vast heel mooi! (jullie zouden een hartverzakking krijgen bij mij thuis denk ik. Hahahaha).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, heerlijk, heerlijk: lunchen met vriendinnen!!.....men, da's echt een tijd terug! Ik zat vorige week nog op kraamvisitie bij een vriendinnetje van de PABO, had d'r al een tijd niet gezien, maar voelde weer als vanouds. Dan denk ik: moet ik vaker doen; tijd vrijmaken voor mezelf/ vriendinnen. Maar ja, baan (onderwijs!! welkom collega!) kids, man, huis en tuin..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die poes, Floortje dus, is wel een super mooie kat hoor.. als ik die aan mijn dochter laat zien dan laat ze hem nooit meer gaan...
    wat een dotje zeg!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. KLinkt super gezellig.
    En wat goed van G! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Verdorie, net een reactie geschreven maar die ben ik ergens een beetje kwijt geraakt.
    anyway.. fijn dat het zo gezellig was vandaag.
    En wat goed van G! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En ik zeg het nog maar een keer: het was leuk en gezellig. Doe mij vaker zo'n lunch!
    Gefeliciteerd voor G. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schreef net bij Madelief al dat ik benieuwd ben wat jullie op 18 december gaan doen.
    Feliciteer je G van mij. Mooie prestatie zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. en ze groot zouden brengen met rozijntjes en intelligente literatuur...... hoezo? gaat dat niet lukken dan? ; )
    hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow,..heb er altijd zo'n bewondering voor met hoeveel gemakt jij veel kilometers maakt op een "gewone"dag. waardoor die gelijk veel minder gewoon is en leuk bijzonder. ben daar zelf geen held in ..
    die kat is echt snoezig.is dat een siameesachtige?
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Proficiat aan G - zet die bloemen maar op een in het oog springend plekje - dat geeft letterlijk kleur aan het leven - en lief dat madelief zo lief was ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lieve G,

    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma, goed gedaan hoor. En dan breng jij bloemen mee voor je liefje!!??! Zo'n man wil ik dus ook, een die bloemen meebrengt, zomaar, voor niks in het bijzonder. Zou ik dat die van mij nog kunnen leren denk je, tips zijn welkom. *zucht*

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaloers op:
    - je heerlijke en gezellige lunch (ik ben de volgende keer wel miranda ofzo hoor).
    - de bloemen van manlief, terwijl hij ze toch zelf verdiend. PROFICIAT G.xxx
    -je attent zijn...je weet wel waarom, dank hiervoor, het geeft weer een extra boost...en het gaat al veeeel beter hoor...
    -Op je pubers???...nee, toch niet, eentje vind ik al genoeg, haha...
    Lieve knuffels, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn, fijn, en wat een schattig Floortje!

    BeantwoordenVerwijderen