Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zondag 31 oktober 2010

Zondag


Mijn Bredemeijer theepot en ik zijn onafscheidelijk, al een week , u weet wel, dieet , drinken, en dan bij voorkeur geen water (burk) dus heb ik mij op de kruidenthee gestort en ik drink zo'n 2 theepotten per dag leeg.
Die Biedemeijer is een steengoed ontwerp , toen ik klein was had mijn ma hem al en ik heb er nu ook eentje , zelf aangeschaft of course maar het is een tijdloos ontwerp aangezien het al dateert van voor 1900.
En deze theepot blijft want alle anderen heb ik (ik verzamelde ooit theepotten) reeds verkocht op de koninginnemarkt aangezien 60 theepotten plaats in beslag nemen en je ze toch niet gebruikt en ik er niks meer aan vond aan dat verzamelen.

En mensen mensen de hele dag heb ik enigszins angstig door het huis gelopen. Die vleermuis zit gewoon ergens verscholen en ik geef het toe IK BEN DOODSBANG voor dat beest.
Maar goed het was dag en overdag troostte ik mezelf slaapt ie .
Maar vanavond ......onze slaapkamerdeur hou ik de hele dag al angstvallig dicht .
En morgen, morgen mensen is er NIEMAND thuis behalve IK .......en die VLEERMUIS !
Dus mocht ie ergens hangen en ik ontdek het kan ik krijsen wat ik wil , niemand komt me redden.
En daar ben ik nu al angstig voor want als ik mijn leven een beetje analyseer gebeuren dat soort dingen bij mij altijd als ik alleen ben .
Brrr ik vind het echt doodeng. Morgen loop ik a la Alain Clark door het huis mensen : MET MUTS.
Want men kan wel zeggen dat ze niet in haren gaan zitten , ik geloof er geen bal van , ik geloof wel dat ze het niet bewust doen maar als ik nadenk over die twee dagen dat ie hier door het huis fladderde en van die duikvluchten over onze hoofden maakte kan ik me zomaar voorstellen dat ie blijft hangen met zijn klauwen in mijn haar .
En dan ? Ik ga dat beest niet aanraken om hem eruit te halen !!!!! En de straat op rennen keihard hysterisch gillend zie ik me ook niet doen met een vleermuishoed .
Dus steek morgen een kaarsje voor me aan mensen dat vleermuis SLAAPT ! En dat ook blijft doen totdat man thuiskomt !
En dat ie never nooit in mijn slaapkamer komt !!!!

Vandaag werkte ik en erna lekker gesauna-t (? geen idee hoe je dat schrijft) .
Dus nu ga ik op de bank het is lekker donker en kijken of ik vleermuis vanavond ook nog ergens ga ontdekken.....
Oh enne had ik al gezegd hoe geweldig Veldhuis en Kemper waren ?
Nee?
Ze waren GEWELDIG !!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat kunt u hieronder lezen en luisteren ..........

PS. IDA : bedankt voor de geweldige kaart en support !!!! Hij hangt op mijn prikbord !





16 opmerkingen:

  1. Da's een heel mooie theepot zeg. Ik kook altijd water, doe dat in een thermosfles en gebruik theezakjes. Drink veel groene thee.

    Nou, ik hoop dat de vleermuis snel gevangen wordt, want het lijkt me inderdaad dat je er niet heel ontspannen van rondloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, het lijkt mij ook doodeng zo'n beest in huis. Kun je hem niet door een expert ofzo laten vangen.
    Ik zal voor je duimen dat hij heel lang slaapt, maar ja...ooit word dat beest wakker.
    Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad een prachtig tijdloos theepotmodelletje. Kan de eeuwen wel mee door!! Enne, thee is veel lekkerder dan water, zeker nu het zo koud aan het worden is.

    Zo'n vleermuis is wel een nachtmerrie in je huis, want hij schiet van links naar rechts, zeker als je gilt van schrik... Ik zou ook een pet of nog liever een zonnehoed opzetten. Is je gezicht ook nog beschermt, alleen wel bezopen als je de voordeur open doet voor een pakketje van TNT... hahaha...

    Succes morgen met dat gevleugelde geval en wel een beetje relaxen morgen, hè!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo leven idd niet saai met jou ; ) maar wat flippen dat dat beest er gewoon nog steeds is! ik zou daar ook zoooo niet vrolijk van worden. hopelijk doe je straks de deur open en vliegt ie eruit ofzo. succes ermee iig!
    en geniet van je thee ; ) #ikhartjethee
    #zitnuaandebrandnetelkaneel =)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Drink je wel lekkere thee dan? Of van die vieze, afslankthee die bijna te smerig is voor woorden?? *gruwel*
    En vleermuizen? Het stikt hier van de vleermuizen!! Ook rondom ons oude huis hadden we ze... Maar ja, dat is wel buiten dan! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GATVERDAMME WAT ENG... Ik haaaaat vlermuizen, haat zo wie zo alles dat fladdert en duikvluchten over mijn hood kan nemen.... eeeeeuuuuuuuuuwwwww kun je niet de dierenambulance bellen of zo..bahhhhhhhh jeetje sterkte echt heel veel sterkte... bahhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die theepot is echt een topper. Ik heb er ook één (iets ander model)
    Heel veel sterkte met je vleermuis. Ik dacht dat die krengen alleen in het bos/enge kastelen en griezelfilms waren...

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HOi Floor,

    ik heb ff liggen zoeken, Hiero kun eens kijken voor je vleermuis.
    Er staat bij harderwijk een telefoonummer die je kunt bellen voor vleermuizen.( Zie onder)
    http://www.vleermuis.net/deskundige-in-de-buurt/gelderland.html

    Gemeente Harderwijk Geen gemeentelijk meldpunt
    Hierden Max Ferwerda - 06 - 55743687
    groetjes en succes!!

    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie theepot. Ik schenk altijd gekookt water in een thermoskan en drink dat de hele dag door. Krijg je van al die thee dan geen burk-gevoel?

    Hopelijk wordt de vleermuis snel gevangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beste Floor,

    vlgs mij is het mogelijk de gemeente waar je woont te bellen.
    Dan komt er iemand kijken en de vleermuis voor je vangen.
    Ter geruststelling.
    grtjs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Aargh, een muis met vleugels! Enger bestaat niet. Maar volgens mij zijn ze net als vampiers en komen ze alleen 's nachts tot leven. Dus voor nu ben je veilig!

    Maar herinner me er aan niet bij jou op de kruidenthee te komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Halloween....hahaha....juiste sfeer met vledermouse...
    Weet je dat vleermuispoep heeel goed voor je huid is, kost een vermogen om er aan te kome.
    Hier, zomaar 2 voordelen van een vleermuis in huis.
    Theepot heb ik ook, en melkkan kwam ik tegen bij het ouderlijk huis. Ook ingepikt. Nu suikerpot nog en kunnen we samen uitgebreid theeleuten....
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ooit was ik bij een vriendin met een oude boerderij. doet ze opeens t licht uit en zegt met een ademloze bewondering"kijk; al die glinstertjes,.allemaal oogjes van vleermuizen..
    uh,..ja.

    afijn, wat ik zeggen wilde; die beesten moeten toch ook poepen, en dat valt naar beneden toch? ben je nog niks tegengekomen? zo ja dan is t een kwestie van omhoog kijken,..en dan,...
    tja. daar moet ik nog even over nadenken.
    ik zou vrede sluiten met vleermuis. ze zijn vast best schattig.
    hoeven de kids ook niet meer te roepen om een hamster.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ilse,

    Ik zie nergens op je blog dat ik je kan emailen, maar ik zou je graag willen emailen met een leuke link... iets waar je zelf ook wat aan zou hebben! Want mocht je dan een keer een gaatje vinden en ergens in de buurt van Den Haag zijn.. anyway, laat me even weten hoe ik je wat uigebreider kan mailen!

    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ps, dan kun je deze reacties uiteraard weghalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. @Jolanda: zie rechtsboven in de hoek daar zie je mijn mailadres

    BeantwoordenVerwijderen