Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zaterdag 16 oktober 2010

Druk weekend




Daar zijn we weer .
Ik had gisteren een recordaantal bezoekers: 1133 stuks maar liefst , vreemd , je schrijft een rotstuk en ineens heb je heel veel bezoekers en ook een recordaantal reacties.
Enfin we gaan het er niet meer over hebben we gaan het over leuke dingen hebben .
En das beeb natuurlijk want die is PRACHTIG ! Ja we hebben al foto's gezien en ik moet zeggen : liefde op het eerste gezicht , een prachtig gaaf mooi kind !
Dus ik ben lekker in love ! Een supertrotse oma ben ik ! Ja ik ben zijn twitteroma dat u het even weet !

En hier is het KUT weer, het waait , het is koud, het regent !
Mijn dochter haar voet is ingetaped gisteren en ze mag nog maar 1 kruk gebruiken en moet maandag zonder . En denk nu maar niet dat dat een eitje was met dochter naar de DR .
OM half drie hadden we afgesproken haar op te halen op school want om 3 uur moesten we bij de huisarts zijn die om 3.10 uur op vakantie ging zo meldde de secretaresse , om precies 14.58 uur kwam mevrouw op haar dooie akkertje aankakken , tijd zat ! We scheurden richting arts die was er nog gelukkig en daar werd de voet dus ingetapete (schrijf je dat zo ?? raar woord) en toen moest ze met 1 kruk lopen, nou u kent haar niet maar geloof me , een uur lang werden we GEK gemaakt door haar !!!!!!!!
Vanwege de enorme files gingen ze in Hwijk op de trein en ook omdat ze in Utrecht van de auto naar station nog meer zou moeten lopen dan van spoor naar spoor.
Alleen ........de treinen zaten overvol.............en dus stonden mijn kinderen een uur !!!!!! alleen met zijn drietjes op het spoor in Utrecht . Nou dat vind ik dus echt heel erg en eng en dus belden en smste we . IK haat de NS echt in dit soort gevallen . Kind heeft kruk en ingetapete voet en denk je dat mensen dan opstaan om haar te laten zitten ? Nee hoor, die kon mooi blijven staan, aso Nederland in actie.
Om 16.16 in trein gestapt en om 19.30 uur in Weert. Ik vind het echt niet meer normaal .
In die tijd vlieg je naar Zuid Spanje op en neer verdorie .

Enfin kids zijn bij pa en ma? denk je nu die heeft rustig weekend? Verkeerd gedacht.......bergen werk heb ik wat gedaan moet worden en wat ik deze twee dagen ga doen ook . Dus niks relaxen.
Aan de slag .
Ik rolde pas om 10 uur uit mijn bed dus kan je nagaan hoe moe ik was !
The Voice of Holland vond ik enorm tegenvallen gisteren qua talent maar ja ik was wel trots op mijn zoon natuurlijk , altijd leuk je zoon op tv toch ? (Roel van Velzen u weet wel mijn adoptiezoon)

Fijn weekend !!


20 opmerkingen:

  1. Heerlijk logje weer! Ja jouw Roel is een schatje, ik dacht dat kan ik ook en adopteerde gisteren spontaan Simon voor mijzelf. De volgende keer de kids met de KLM naar Weert over laten vliegen gaat stuk sneller als met de trein.
    En ja, de beeb vaan Joel is zooi mooi... ben helmaal wild van dat kereltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vlieg je weer lekker van de hak op de tak. Sterkte dit weekend, hopelijk vind je nog een momentje om te relaxen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, je hebt wat een (adoptie)kinderen en kleinkinderen....!
    Trotse (o)ma Floor!
    En dat van die ns is echt zwaar waardeloos!!! Grrrr

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Floor doe nu even rustig!!!!
    Je moet met m leuke dingen gaan doen.
    En belachelijk dat mense gewoon niet meer opstaan als je op krukken koopt, ik heb het een keer hoogzwanger gehad.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die Floor, buiten moeder om is ze gewoon ook nog even adoptiemoeder en twitteroma....
    En rustig aan doen, ho maar......
    Nou ja, een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zou toch dit weekend maar even een stapje terug doen...want volgende week heb je alle kinderen thuis weet je nog wel... herfstvakantie....even een stap terug is dan nu wel fijn..
    veel plezier dit weekend
    en die NS ja dat wordt nu een stuk beter vanaf.. ehhh een maand geleden want ze zitten nu allemaal bij elkaar heb ik gehoord dus grote opstoppingen komen niet meer voor..
    ze hebben zelfs al geoefend voor sneeuw.. en dat is allemaal ook goed gegaan dus opstoppingen behoren tot het verleden.. waarom het vandaag wel zo was..... tja.. dat vragen we aan de NS
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zìt, Floor, af, in je mand! Ook twitteroma's hebben rust nodig, om over adoptie/stief en wat dies meer zij ouders maar te zwijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. na gedane arbeid is het goed rusten....LAAT LOS DAT WERK!!!!! Steek je poezelige voetjes in lekkere sokken en stort je op de bank met een leuk boek, of wat lekkere muziek samen met je lief even doorademen voor aankomende week! Ik hoop dat je de regenponcho's klaar hebt liggen(en anders stel ik een tripje action voor) want er schijnt veel regen te komen....en zo kun je ze toch gewoon buiten zetten!!!!
    Offeh....maak een themaweek....met als thema.....als thema....uhm....met als thema....."overpraten beneden 1 decibel en moeders wil is wet"...zoiets? Offeh....."treedt buiten jezelf en wees eens aardig"!!!!
    Lijkt me dolletjes...*kuch*....adem in........en weer uit PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. die ns he, vreselijk! Nou ja, je weet hoe ik daar over denk, haha. Probeer ook wat uit te ruste dit weekend. Even opladen die accu. Anders hou je het niet vol.liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. vond #tvoh ook tegenvallen, haat de ns al jaren, en aso nederland erbij, en hoop dat je tussen de bedrijven door niet vergeet te genieten van je kinderloze weekend!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Laat die kinderen volgende week maar helpen met het werk wat je dit weekend NIET doet.....Het enige werk wat jij dit weekend moet doen is een rooster opstellen. Ieder dag moeten ze 1 uur meehelpen, 1 uur is dat nou zo veel als je vakantie hebt?Geniet en geniet en geniet. Kan niemand eens even een fotootje van Kick op het net slingeren, ik loop ernstig achter.... Ik wil ook 'ooooh' en 'aaah' een 'oo, kijk nou!!' kunnen zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, mede-oma! Ben jij ook zo trots? Gaaf he.....

    Sterkte met je werk dit weekend...vergeet niet momentjes van rust voor jezelf in te lassen he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch wel een klein momentje van rust dit weekend nu de kinderen weg zijn?
    Ja ik vond TVOH ook tegenvallen, dit keer hadden ze het slechtste voor het laatst bewaard denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ach meid, verkijk je niet op Roeltje met z'n lieve smoeltje, want hij heeft net zoveel energie als jouw 7 bij elkaar.....dan zit je straks 24/7 in je infraroodsauna!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. "Die "anonieme" mensen wil ik toch even laten weten dat ik ten aller tijden kan zien wie en hoe lang , hoe laat iemand mijn blog bezoekt , ik heb er nl een teller op zitten die registreert elke bezoeker."

    O ja? Wie ben ik dan? Domme trut.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het wordt één grote familie bij je hè???
    Adoptie zoon en een twitterkleinkind erbij... en je hebt het al zo druk!!!
    NS is klote ...en duur...
    Idd, voor hetzelfde geld en tijd vlieg je zo naar warme oorden.
    Wanneer gaan we??( de hele adoptie familie mag mee hoor..)
    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey jakkes het weekend is weer voorbij.
    Belachelijk dat er niemand op staat, in de trein. We hebben zelf een keer in een overvolle trein, beide met een kind van 2 op schoot gezeten. Komt er een vrouw met krukken binnen. Niemand stond op, dus mijn vent staat op. Zegt de dame naast hem, goh dat zie je niet zoveel meer hé. Nee muts maar je had ook zelf op kunnen staan. Nu stond mijn vent met een kind op zijn arm in een overvolle trein. Dat hou je even vol maar dan is het ook wel klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, twitteroma en adoptiemoeder van Van Velzen. Je hebt het er maar druk mee niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb te doen met je de hele week alles thuis, zijn er geen tripjes te plannen voor de kids? Het weekend is weer voorbij en het weer wordt er van de week ook niet beter op. Dus de playstation, xbox, nintendo geeft verlichting voor de ouder. Soms kan je dingen niet forceren bv pc kapot en je niet kan twitteren enzo is ook heel erg. Ben blij dat de telefoon het nog doet.
    succes van de week, wens je veel sterkte!

    Jacky

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zuid Spanje,nooit geweest maar het klinkt warm, zit momenteel mijn sinasappelhuid die altijd terug komt samen met de kou in Zweden :( met olie&cream in te smeren probeer een staart te maken van mijn statische haar: slik geen weg terug het waait, het is triest en koud..... Ik verlang net als jij naar een heerlijk zonnig land.... ik ga emigreren hahaha.. saampjes overwinteren tussen de 65 plus in spanje!?!?!?!?

    BeantwoordenVerwijderen