Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

dinsdag 14 september 2010

Koud



Gisteravond had ik de kachel aan , jawel gewoon de houtkachel aan hier in de woonkamer en de open haard in de keuken , koud koud koud . Ik geloof dat de zomer echt voorbij is dat de slippers weer de kast in kunnen en er niet meer uit hoeven de komende maanden.
Ik denk dat ik maar eens heel goed moet gaan zoeken naar onze vakantiestemming voor volgende zomer zodat ik wat heb om naar uit te kijken want ik durf het nauwelijks te zeggen : de herfst komt eraan . En geloof me maar ik was echt echt echt heel erg in ontkenning nog dat het echt herfst word en gisteren kon dat ook nog wel toen scheen de zon en had ik hier lekker de slippers nog aan maar vandaag: met bakken komt het uit de hemel , met bakken . En het is koud dus de kachel en haard draaien alweer op volle toeren.

En vanochtend stond ik vroeg naast mijn bed omdat ik een afspraak had om 9 uur . Ik dacht ik draai nog even snel een machine was en kwam dus boven ......op de zolder ......daar waar de kinderen slapen..... en hun badkamer hebben.
OF ER EEN BOM WAS ONTPLOFT eerlijk waar, een BOM !!!!!
Badkamer was 1 grote ravage, tassen die sinds zondag van hun weekend met pa nog onuitgepakt in de gang stonden , overal zooiiiiii......en ik ontplofte. Kinderen daarop ontplofte omdat ma zo hysterisch deed en dus was het om half 8 in de ochtend al een gezellige boel in huize Floor. Schreeuwende moeder, schreeuwende kinderen , leuk begin van de dag zeg maar. Erg gezellig weer met de pubers . Vrijdag had ik de kamers nog allemaal op een grote hoop gegooid ; inhoud kasten en slaapkamer spullen alles op een grote berg omdat ze niks hadden opgeruimd en dan: dit, nauwelijks 3 dagen later, niks van geleerd dus .

Verder arriveert vanmiddag mijn loopband dus geen enkel excuus meer om niet te gaan hardlopen, geen enkel excuus ! Temeer daar ik al een schema in de bus had liggen vandaag van haar, jaaaaa ze denkt met me mee haahaa ze wil dit luie lijf in beweging krijgen . En dat schema heb ik net even zitten doorlezen , mijn god das niet niks, dat word heavy zeg maar. Nee ik film het niet , nee ik ga het niet hier op het net gooien hoe ik aan het afzien ben . U hoort het wel van me als ik de marathon van NY ga doen, ooit , eens .

Nou A ik heb mijn logje geplaatst , A is mijn nagelstyliste en die vind het niet leuk als ik een dagje oversla hier want dan heeft ze niks te lezen , dat zei ze vanochtend toen ik daar was en die prachtige kist aan het bewonderen was van haar die ze ZELF gehaakt had. Kwist niet wat ik zag zoooo moooi en nu heb ik ineens haak zin alleen : ik kan niet haken dus ik heb een probleem zeg maar als je wilt haken en je kan het niet ... even googlen op haakcursus....

Ik ga nu snel eieren bakken ,manlief komt zo thuis en die kan wel wat warms gebruiken met dit herfstweer .
Wie woont er in Roosendaal of in de buurt en is maandag thuis voor een bakkie , dames...?? ik ben maandag in de buurt namelijk dus roept u maar....










24 opmerkingen:

  1. Okee, er is dus geen hoop dat alles beter wordt als de kids wat ouder worden. Verstand op nul dus. Stond zelf te springen! van woede over het niet doortrekken van de wc...heeft geen nut, ze zijn not impressed. Heb je de Libelle ideeengids al? Ook van die leuke haakideeen. Ik hou me aanbevolen voor gehaakte gebakjes en knuffeltjes, je hebt toch niks te doen....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier ook koud en ik woon nog wel dichter bij de evenaar dan jij! ;-)
    En weet je wat Eva van Bram M. net zei toen ze het weer verkondigde? Ze zei: het is herfstachtig! Nou vráág ik je.....! Welja, wrijf het er nog maar eens in! Ik heb ook de kachel aan, een hele dikke legging en nog is het niet wat je noemt, aangenaam.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O gezellig, zo´n ochtend. Ik werd achter de vodden aan gezeten door de man, die vond dat ik langzaam was en teveel tutte met de peuter. Opschieten?! Met dit lijf?! Met zo'n lief knuffelig peutertje? No way in hell dat ik ga opschieten, ik kan toch verder niks meer. Dus kom gewoon een ochtendje hier, ben je weer helemaal zen als je zo'n stinkbekkie in je nek krijgt, die dan zegt: "mama lief, mama kuffele"... ;-)

    En herfst ja. Ik heb het ontkend, maar de slippers zijn toch maar naar de zolder...

    *jankt wat verder in een hoekje bij gebrek aan schoenen met die dikke kuiten*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje de kachel aan. Ja dan is het echt herfst bij jullie. Gelukkig hier nog nooit. Hoop dat dit ook minstens nog een maandje gaat duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. MÈN!!!!!!!!!!!!! nooit meer koud!!!!! STel je DAT eens voor....ELKE dag een uurtje op je hollert en dan NOOIT meer koud!!! Wat meen je wat je dat aan stookkosten gaat opleveren!!!!! Ik zie hier een eerste aanbetaling voor zo'n verbintenis op een zanderig stukje met heel veel water....EN hotelkamers voor ons allen!!!!
    RENNEN FLOOR RENNEN!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kachel aan!!!!!!!Wij nog niet hoor,het valt wel met bakken naar beneden maar, met de kou valt het hier wel mee.xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,hoi,heb je het nu tegen mij of margot dat je 3 maal getikt ben????????????????????ha,ha,ik heb je niet getikt,hoor?????????????


    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Floor,

    ik hoop dat ik je niet stoor, want je bent nu natuurlijk fanatiek aan het hardlopen op je loopband! Hoeveel kilometers heb je er al opzitten?

    Loop vooral niet te hard, en kijk eventueel een soap om verveling te verdrijven. Dat geeft helemaal niks!

    Het lijkt nu misschien nog niet zo, maar hardlopen kan een geweldig cadeau voor je hele leven zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Da's natuurlijk heulemaals niet de bedoeling!! Dat jij maandag naar Roosendaal gaat, en ik dan de gansche dag in Rotterdam zit!!! Verdorie, daar gaat mijn clubsandwich-idee naar de haaien...(en geloof me, ze zijn écht lekker!!) Succes op de loopband, ik wou dat ik een vliegje was, en even bij Huize Floor binnen kon kijken hihihihi...O ja...heel veel succes en geduld met het puberboeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb het ook zo koud. En kinderen die niet opruimen en ook helemaal niet begrijpen waar jij je zo druk over loopt te maken dat blijft. Waarschijlijk tot ze het huis uit gaan;). En nee ik woon in hilversum, dus sorry. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou ik heb er maar één, maar maakt troep voor 7! &"#'{_\ç^=@$£%*
    Adem in... adem uit, net als met hardlopen :)
    Kun je trouwens niet een kerstreisje naar de zon regelen? Duurt het niet meer zo lang?? Of naar het zuiden afzakken, het is hier nog prima: strakblauw & zon (ochtenden en avonden wat frisser, maar verder geen klagen!).
    Ren-ze! Krijg je het ook lekker warm van...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja, koud ja. Ik ben er nog niet klaar voor maar daar heeft de herfst schijt aan.
    Fijn dat je loopband er is: rustig aan! Duurt echt weken voordat ik een beetje een minuut achter elkaar kon rennen. Maar je merkt echt wel vooruitgang als je volhoudt. Succes ermee! Als ik het kan, kan jij het ook. Desnoods op je crocs!
    En dan die kinderen van je: jammer dat ze er zo'n zooi van maken, maar dat zit in hun brein. Kan jij niets aan doen en zij ook niet. Ze ZIEN het gewoon NIET! Oudste van mij heeft zondag zijn HELE kamer opgeruimd: ik sloeg stijl achter over toen ik het zag, zo schoon en opgeruimd was het alleen voor zijn geboorte! Dus er is hoop, ook voor jouw monsters...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier ook koud en nat en natuurlijk kom ik nu tot de ontdekking dat we never nooit nie genoeg hout hebben voor deze winter. Daar denk je in de zomer natuurlijk niet aan, maar zodra het kouder wordt valt dat gat in het houthok enorm op. We moeten hout bestellen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik trof vanochtend zo een badkamer aan waar opeens allemaal voetbalspullen naar verhuisd waren inclusief voetbalgeur. Zou er een herprogrammeringsprogramma voor pubers zijn zodat ze UIT ZICHZELF gaan puinruimen? Hum ... vrees dat ik het antwoord op mijn eigen domme vraag al heb. Sjucht ...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. KIES MIJ KIES MIJ :)))!!!! Ik woon in de buurt van Roosendaal, in Oudenbosch. Dus als je zin hebt, mn e-mail is brigitte_speek@hotmail.com. Lijkt me hartstikke leuk:)))) Als je wilt kunnen we nog op zn limburgs kallen hihihi. Ik hoor het wel
    Fijne avond
    lieve groet Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah... een loopband! Gaaf. Dat scheelt slappe excuses als het buiten rotweer is! (Ik heb hem daarom nog maar niet gekocht, nu kan ik nog slappe excuses verzinnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahahaah!! die Floor op de loopband !! topwijf !!...echt..en zo jammer dat ik niet in Roosendaal woon...had het zo leuk gevonden !!! .....jij en ik aan de koffie........ren mama ren !!!...je kan het !! liefs van mij....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De slippers blijven uit de kast want over 7 weken lig ik met mijn luie k.nt op het warme strand in Mexico of ik ben de maya´s aan het wakker pesten... Heerlijk 35 gr. overdasg, 25 gr, in de avond en nacht....

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Één van de redenen dat ik dus een houtkachel wil in ons nieuwe huis! Het takkeweer hier in Nederland!! Ongekend, dit jaar overigens...
    Getverderrie, ik ben maandag de hele dag onderweg met aannemers, bouwvakkers, bouwmarkten etc.... anders had ik NU gegild: "Kom naar mij!!!! Heus, Breda ligt vlak bij Roosendaal!"
    Volgende keer??? Ja?? Zeg ja...!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zit hier lekker naast de verwarming te computeren. Is ook wel nodig. Brrr! ;-)
    Stoer die hardloopplannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook hier lekker de kachel aan. Enne die kamer ziet er nu dus weer heel anders uit dan het fotomoment zeg maar!

    Liefs Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi, ik woon niet zover van Roosendaal, maar ik ben op maandag niet thuis helaas. Veel sterkte in Roosendaal!
    De kachel is hier nog niet aan, maar wij wonen ook veel zuidelijker.
    Hoeveel kilometer heb je al gelopen?
    Mariam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. De kachel nu al aan? Volgende week is het weer 24 graadjes, het is nog steeds niet koud buiten. Wat ga je doen als het straks echt koud wordt?
    Knap dat je kunt lopen op zo'n band : -))). En je krijgt het er vast warm van.
    Groetjes, Merel : -)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh, wij hadden zondag ook de openhaard weer aan..........

    BeantwoordenVerwijderen