Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

zaterdag 12 juni 2010

Wochenende



Het is Aaltjesdag hier in de stad. Of beter gezegd een gekkenhuis .
Het is bomvol mensen, standjes, boten, mensen , nog meer mensen...en pleps.
Mijn god , ik vind vond er geen zak aan. Mij veel te druk , veel veel veel te druk.
Ik zit binnen en hoor de herrie nog van buiten...

******************************


Dan keken wij om 6 uur de volgende film: Case 39
En ik ben zo ontzettend blij dat we die om 6 uur keken terwijl het nog volop licht was en ik nog kan relativeren, en ik minder bang ben dan 's avonds in het donker ....want het is een bloedstollende thriller ! Echt een heel spannende thriller .
En een aanrader dus , maar niet als je alleen bent om 12 uur 's nachts...

**********************

En ik hoorde gisteren dat een neef van me het doet met zijn eigen nicht. Ach zoals N als zei, dan kennen ze in ieder geval elkaars familie al.... En ze in de veertig dus dan komen er geen kinderen meer....so far voor de inteelt.
Maar geloof me als dat het enige rare was binnen onze familie..... er lopen meer vreemde snuiters rond, en nee dan heb ik het niet over mezelf .

***********************

Verder dropte ik de meiden bij ex ( de geit met de vriendin waar ik niks over mag zeggen) gisteren in Limburg, PVV land zoals iemand laatst zei . De Limburgers hebben massaal PVV gestemd (de Volendammers ook) , ik schaam me diep, ik schaam me zeer diep voor mijn eigen geboortestreek. Ik kan er een heel stuk aan wijden hier maar ik ben bang dat de mensen die voor die clown gestemd hebben het toch niet begrijpen en de anderen hoef ik het niet uit te leggen dus ik laat het maar .
Wel vind ik dat de PVV in de tweede kamer moet komen want wat gaat er anders gebeuren? Dat zie je in andere landen : dan krijgen ze de volgende keer nog meer stemmen en je moet er toch niet aan denken dat de PVV de grootste gaat worden?Laat ze maar flink op hun bek gaan , over een jaar gaan we gewoon opnieuw stemmen en zijn we meteen van hem af.

**************************

Morgen ga ik RELAXEN. Ja das nieuw, das bijkans onmogelijk zelfs voor mij maar we gaan het proberen . We gaan hele dag NIETS doen , alleen een beetje lezen, film kijken, lezen, wandelen met de hond : want ik heb al 3 dagen onwijs veel pijn in mijn schouderblad, vandaag ongesteld en als bonus (die krijg je erbij gratis en voor niks) dikke migraine, veel emoties, en ik ben dus gewoon toe aan een dag niksen , ik verdien het, vind ik zelf . En dan doe ik hoogstens af en toe een wasje in de machien en in de droger maar verder niks , nee nee nee.
Ik ga lekker ongesteld zijn , zen , niente, nada niks doen...en nu ga ik weeeerrr een film kijken , ja daar houden wij van: films kijken , er is nl geen bal op tv...
Oh kent u dat liedje nog van DoeMaar "er is geen bal op de tv behalve een film met Doris Day..." even wat jeugd sentiment hahaa, alhoewel ik niet echt een Doe Maar fan was hoor .




17 opmerkingen:

  1. Heftige shit allemaal, wel even fijn dat het een kinderloos weekend is, en ga jij maar heerlijk films kijken, straks even na tienen komt An american Haunting op tv, rtl5 geloof ik, of net5, geen idee moet ik even kijken maar die wil ik graag zien.

    Sterkte!

    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ik sta nergens meer van te kijken, mijn zus is ook getrouwd met de broer van mijn man. Bijna incest...haha.
    Jij..nix doen...een hele dag...wow da's nieuw. En als het nou echt gaat vervelen, dat releksen. kun je vast bitterballen draaien voor maandag. Kun je bij blijven zitten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou geniet van het niksen !!! en ja je hebt het verdiend !!! ,.......eh...waarom eigenlijk??? hmmmmmmm.............nou ja ik gun het je !!!

    Liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ken ik...ook een neef van mij was jaren getrouwd met z'n nicht. Ook nog 2 kinderen... gelukkig gezond. Zijn trouwens ook alweer jaren gescheiden.
    Mijn schoonzus heeft ruim 20 jaar een relatie gehad met haar neef. En als die nou op George Clooney leek....tja dan kan ik me dat nog wel een beetje voorstellen maar hij leek meer op Marty Feldman!!

    Veel plezier met film kijken en een heerlijk relaxte zondag gewenst!!

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach meid, overal is er wel wat in de familie. Een gedeelte van mijn familie wil ik helemaal niet kennen........haha. Maar goed, ik ga geloof jou idee overnemen en kijken of er nog ergens een goede film ligt. Want ik doe ook niets meer dit weekend....

    fijne avond en zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Er is juist wel 'een bal op de tv'! Maar ja daar moeten dan weer bitterballen bij en da's ook niet goed.
    Dat het Aaltjesdag is heb ik gemerkt gisteren. We wilden weg vd boulevard en plop, krijg ik een hek voor m'n auto. Ik eruit en gevraagd of ik er nog ff langs mocht. 'Waar moet u heen?' Katwijk meneer... Nou dat was het magische woord: hek aan de kant en rijden maar... Aardige mensen daar in Harderwijk: en niet alleen bij de politie! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook zo'n rare in de familie hoor, mijn zus gelukkig ook want we zijn met twee broers getrouwd. Kunnen we samen lekker rodddelen over onze schoonmoeder.

    Geniet lekker van morgen!

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hou op schei uit, elke familie heeft inderdaad wel wat! Maar je hebt gelijk dat je morgen even niets gaat doen! Goed voor jezelf zorgen, lekker hangen en bijkomen en alleen doen waar je zin in hebt, je hebt het verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jajaja praat me er niet van van familie....hier ook ene ingewikkelde samenstelling van stief half en echt hoor...varieren van 31 tot 50 jaar.en dan kennen ze elkaar onderling amper want tis ook weer niet allemaal familie van elkaar maar wel van mij.neem jij maar ff rust hoor! fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nicht en neef loopt altijd scheef ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De gevallen van neef en nicht die iets met elkaar hebben zijn legio. Je hebt dus nog helemaal niet zo'n rare familie. Ik kende een nicht die met haar neef getrouwd was en die exact dezelfde achternaam (Inclusief de meisjesnaam) als haar schoonmoeder had. Ook al lang weer gescheiden. En nu, Ga jij eens even lekker niets doen! Je KAN het, heus!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik ben benieuwd hoe jij niets gaat doen morgen (straks)... Ik geloof er nix van. Maar hoop het wel voor je. Is af en toe zo lekker! Moet je vaker doen! En die film staat hier in de wachtlijst om nog te zien. Dank je dus voor de tip. (Niet 's nachts in m'n eentje kijken dus?) Nou, een fijne zondag meid! Ik ben dan in Friesland. Ook leuk. Lekker nix doen... (behalve drinken, eten en gezellig doen...Daar ben ik ZO GOED in!)
    Nou daag!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Moet die film even opschrijven hou van goede thrillers. Ik wens je succes met relaxen kan af en toe wel eens heerlijk zijn,
    groetjes en fijne week,
    Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WIM IS BACK!!!
    Verder is mijn reactie niet doorgekomen zie ik.
    Ik reed vrijdag de blvrd af bij je en kreeg een hel voor m'n neus: Aaltjesdag.
    Ik de auto uit en gevraagd of ik er toch nog door mocht. 'Waar moet u heen?' Katwijk meneer...! Ja hoor, hek aan de kant en rijden maar. Aardige mensen daar in Harderwijk en niet alleen bij de politie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pfff Floor wat heb je toch tegen de beste man van de PVV,je mag het mij best uit leggen hoor haha,de film lijkt mij wel gaaf,ik ben dol op dvd`s kijken,dus zal ik eens kijken in de dvdzaak,och en als neef nou gelukkig is met nicht,dat is trouwens wel ouderwets,want vroeger hoorde je niet anders,ga even naar je Frankrijk post,wannt dat ziet er gaaf uit,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En hoe gaat het met het niks doen?
    PVV moet inderdaad maar mee regeren. Dan valt het kabinet binnen een half tot een jaar. En dat is dan einde PVV. Hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe met je mee (ongesteld en migraine...)
    Gedeelde smart, is halve smart, hopelijk werkt het....

    Laat weten of het nixen is bevallen...

    Groetjes, Margot

    BeantwoordenVerwijderen