Sometimes I pretend to be normal, but it gets boring. So I go back to being me !

maandag 14 juni 2010

Maandag en blij ????




Maandag (weerrrr)
Ongesteld (heftig)
Op dieet (story of my life)
Begin veertig en in verval (tell me something new)
Dus eigenlijk alle reden om stikchagrijnig te zijn, om compleet depri in mijn stoel te hangen, om aan de prozac te gaan .
Maar ik ben ondanks alle ellende gewoon heel vrolijk.
Ja echt
En niet omdat er nu een voetbal wedstrijd bezig is , ideaal moment om naar Adam te rijden denk ik wel want geen hond op de weg natuurlijk.
Maar omdat ik naar Frankrijk ga.
En dat besef is zo bizar, ik besef nu pas dat ik het gewoon enorm gemist heb , ben al drie jaar niet geweest en ik mis het echt , enorm.
Als je er 12 jaar gewoond hebt is het toch een beetje je vaderland geworden.
Mijn oma haar ouders waren ook Frans van origine dus misschien dat er toch nog wat Frans bloed door mijn aderen stroomt...
En dus mensen ik ben niet kapot te krijgen vandaag.
Ik ga naar Frankrijk !!! En ik ga nu voortaan weer veel vaker naar Frankrijk, ik ben gewoon een veel leuker mens als ik naar Frankrijk ga of weet dat ik er naartoe ga.
YES VIVE LA FRANCE !!!!!
En voor wie heel nieuwsgierig is waar en hoe KLIK KLIK maar even dan ....en geniet...

20 opmerkingen:

  1. Vous êtes une femme fantastic!! Merci, je suis en France...(in gedachten dan hè?!)
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er bijzonder fijn uit!

    Wij gaan naar Italië. Ook al zo fijn!!
    Zucht, nog 6 weekjes aftellen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Konden we elke maand maar een weekje die kant op hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaaauwie ! en of je gaat genieten ! het is je van harte gegund xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zeg, heb je eigenlijk al een vakantie geboekt??????*FLUIT*;)

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's pas echt genieten!!! Zeg, kun je niet wat van jouw positieve energie deze kant op sturen??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Neem dan nu het boek "Blauw" mee, want volgens mij ben je daar zo ongeveer in het gebied...Prachtig, mag ik mee ?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik begin me af te vragen of je nog wel terugkomt....lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha fijn dat je ondanks alles zo gelukkig bent,omdat je naar Frankrijk gaat,gaaf je hebt er gewoond,zou ik ook wel willen,heb hele mooie te koop zien staan en mensen die ik ken hebben er huizen en dan zie ik de foto`s,zo geweldig,maar goed ik blijf dromen en hopelijk ga ik volgend jaar er heen voor een vakantie,fijne dag nog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, ik denk dat we jou niet meer horen mopperen met dit in het vooruitzicht. Prachtige plaats...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben zo blij voor jou!!!

    Enne ja, bier en bitterballen om half 2 kan inderdaad best.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk vooruitzicht meid!!
    Heel veel plezier en je komt vast met leuke dingen thuis!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heerlijk, naar frankrijk... samen met italie toch één van mijn toplanden, waar het altijd goed toeven is...
    amuseer je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve lieve Floor..ik vind het zo leuk voor je !!! echt...........ben blij blij.............fijne avond....liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is het zoiets Floor?
    http://www.flickr.com/photos/doozleoop/79677999/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb nu dat ene liedje in mijn hoofd 'Ik ga naar Frankrijk' of zoiets. Zeer irritant. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. o wat gaaf daar!!! frankrijk is ook een heel speciaal land, heeft ook 'n plekje in mijn hart =) super.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk voor je dit vooruitzicht. Bij alleen het idee al, knap je op want met al dat Franse bloed door je aderen, kan jij er ook niets aan doen dat je naar Frankrijk verlangt!
    En je kids die hebben nog meer Frans bloed: die moeten toch zeker ieder jaar terug met hun moeder? Dus meteen boeken voor volgend jaar als de vakantie voorbij is en bevalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik kan mij heeeeel goed jouw gevoel voorstellen... het liefste pakte ik morgen mijn koffers en ging ik naar dat dorp.... in sardinie..

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wij gaan niet dit jaar (op vakantie waardanook naar toe) maar ik ben erg blij voor jou! Kan mij de opwinding volledig voorstellen! (en wacht natuurlijk met smart op de blogjes die gaan komen!) Ennu...je mag best terug zwaaien hoor als je in je geweldige auto voorbij scheurt (ik dus op de fiets...) op maandagochtend zo rond 9 uur in de buurt van de AH! Hahahaha...
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen